Vårstädning

Hej.

Idag har jag varit helt fantasktikt duktig och kört värsta vårstädningen i mitt rum. Det hela kom sig av att mitt förråd av kläder har utökats en del på sista tiden och detta har lett till kaos i mina små, smala garderober. Eftersom inget gick att lägga bort, vilket annars är det naturliga svaret, så fanns det bara en lösning: omorganisera! Som så ofta i mitt fall så går hela rummet av sig själv när jag väl börjat, och mycket riktigt så har jag nu ett antal timmar senare lyckats dammtorka och ha mig i hela rummets alla skrymslen, toppen :D
Ett extra tack vill jag skicka till Lovisa i England också, för iden med sminket i skålar och fat kommer oavkortat från henne. Så, tack så mycket för det Lovisa, hjärtat mitt!
För att tydliggöra hur fantasktiskt detta är så har jag naturligtvis tagit klassiska "Före- och Efterbilder". (Utan att det var tänkt så blev det dessutom mycket snyggare ljus på efterbilderna, men det förhöjer ju bara effekten ;) )

      

Gonatt gonatt, nu ska jag sova gott i mitt fina rum.
/Emelie

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Varsagod vannen min :) Hoppas allt ar bra i Sverige, ser att varen har kommit, har sprnger vi runt i t-shirt och ligger och steker i solen. typ 15 grader :)

2009-03-20 @ 12:48:54
Postat av: Emelie

Haha ja, äntligen har det börjat likna något här hos oss också, det är fortfarande rätt kallt dock :P

2009-03-20 @ 14:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0