Våren e här och livet e härligt!

"Våren e här och livet e härligt!"
-citat mumintrollet

God morgon! Ja nu jävlar är väl våren ändå här? 



När det ser ut så här utanför fönstret klockan 7 på morgonen, då är det inte så svårt att komma ur sängen ; ) Nästan all snön är borta, himlen är oskyldigt blå och gatan är torr och vårigt grusig. Är det inte underbart?! Idag kan man ju bara inte vara annat än glad och lycklig!

 Dessutom råkar hela den här dagen vara ovanligt skön därför att vi bara går i skolan mellan 9 och 11.30 :D Det är visserligen två och en halv timme matte D men egentligen skulle vi haft ytterligare två och en halv timme kemi fram till klockan 15, men eftersom vår kemilärare glömt bort att hon skrivit in en lektion där så hade hon inget planerat och inget blev det. Det tackar vi hjärtligt för! Så istället tänkte jag nog dra hem och göra något åt min lilla överfulla garderob så att jag kan se vad jag egentligen har däri ; )

Nu ska jag bege mig till skolan, i god tid :D
Ha en underbar dag ute i vårsolen!
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0