Vår vore trevligt

Hej hej.

Idag kom jag typ 45 minuter för sent till skolan, dels hade jag sovit dåligt, men framförallt var det bara alldeles för tungt att gå upp efter att ha upptäckt att tusentals snöflingor virvlade utanför fönstret! Vafan, det skulle ju precis bli vår likosm!! Visst är det ganska fint, och när jag tillslut gick hemifrån vid tiotiden imorse så var det ganska fint, men det håller ju inte! När man sen går från skolan 4 timmar senare är det redan en decimeter slask istället får snö! Det håller liksom inte i Mars! Nu ska det vara vår med torra gator och soligt väder så att man kan vara ute, ta en promenad med någon trevlig människa, men nej nej, snö och slask ska det vara, såklart! Urk!


Till höger: Isle of Wight för två veckor sen
Till vänster: Bromma idag

Jaja idag har jag iallafall övervunnit morgonens fashågor och faktiskt börjat med resulotionen, så det är fett bra. Jag ska försöka jobba lite till och sedan ta en diskussion med papsen så löser det sig så fint tillslut ändå :D
Se det var just det här jag syftade på igår, förr eller senare brukar jag lyckas, det är bara det att tröskeln blir allt högre och snart hinner jag inte klättra över den i tid längre... :/ men men, den dagen den sorgen ;)

Nu ska jag jobba vidare på resulotionen. Mors!
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0