Tro på os to

Hej hej.

Är det någon mer än jag som minns mgp junior, lilla melodifestivalen fast hela norden?
Jag minns inte vidare mycket själv men ett bidrag minns jag, och det tycker jag att hela världen borde minnas! Låten heter Tro På Os To och framfördes av danska Seb år 2006. Min bild av lilla melodifestivalen och mgp är annars att det mesta är ganska tramsigt och barsligt, i all ära, det är väl det det ska vara, men den här låten har verkligen kvalité som håller även nu för mig som 17-åring! Är inte det grymt häftigt? (Att sångaren är sjukt söt är ju inte alls huvudsaken, men det skadar ju verkligen inte heller ;) )
Grymt proffsiga artister helt enkelt, trots sin ringa ålder. Se själv;




/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0