Sommardrömmar från Topshop

Hej hej.

Jag hade tänkt hålla mode borta från min blogg, kanske mest därför att det finns så grymt mycket sånt redan och jag känner inte att det är "mitt område". Men nej, idag blev dagen när jag släppte in mode i min blogg, jag tänker mig ändå att det är främst musik som gäller, men varför kan man inte skriva om allt man gillar? Måste man vara spikad på ett ämne? Det tycker iallafall inte jag så nu kommer här lite kläder och mode.

Jag prenumererar på topshops nyhetsbrev och ÅH varför, varför bor man inte i England?! Eller ännu hellre, varför kan man inte beställa från Topshop.com till Sverige?! Jaja jag får nöja mig med att drömma tills vidare. 

Här är dagens ögongodis:
Samtliga bilder är hämtade på Topshop.com

Sjukt härlig! Det är inget jag skulle gå till skolan med men fatta denna, 
slitna jeansshorts och en snygg t-shirt på stranden i sommar, låter inte det fint?
 Grymt härligt och romantiskt!


Den här kan man också ha på stranden, en väldigt fin modell tycker jag. 
Tyvärr såg underdelen lite skum ut bakifrån, 
men just den här lär jag ju ändå inte komma över så ;)

Väskor är ju alltid lika underbart! När de dessutom är såhär 
snygga i skinn/funkskinn så är det ju bara helt fantastikt! 
De två första är kanske allra snyggast men även den tredje tycker jag är fin. 
Det kanske är lika bra att jag inte kan köpa dom och därför slipper välja. ; )

Mm, jag vet att jag använder massor med superlativ nu som jag just kommenterat att man kankse inte ska... Men kanske är det just det som är problemet, språket har utvecklats så att det låter för ointressant utan superlativen? Jaja, att vänja sig av med superlativ kommer nog ta en stund, men det skadar ju inte att ha det i bakhuvudet.

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0