Slaskväder

Så jävla frustrerande! Här går man och tror att det blivit vår och så är man sjuk och inne hela lördagen när vädret var som vackrast, och som om bara för att jävlas så är det slask utav helvete när jag jobbat klart på söndagen. Inte blev det någe bättre över natten heller. På vädret sa dom ett par centimeter nysnö, det var inte vad som låg utanför mitt fönster imorse. Då får man liksom ingen lust att poppa upp ur sängen i tid och det slutade med att jag släpade mig upp 7 minuter innan jag skulle gå, förstår ni? Sju ynka minuter och jag hann!! Jag är helt sjukt stolt :D Men arg på vädret.

Nu ska jag försöka plugga matte men jag är väl inte överdrivet taggad precis så därför tog jag det här först ; D
Jag tänkte dela med mig av en lite deppig men o så fin låt, dagen till ära, Sheryl Crow med I Shall Believe.
Just det där med "Eaven if it's a lie, say it will be allright and I shall believe" tilltalar verkligen mig, det och mycket annat i den här låten är just det där när man lyckas sätta ord på känslor.



/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0