Ruta 1

Hej hej.

Egentligen borde jag plugga svenska precis hela den här kvällen, men det känns så hopplöst och tråkigt så jag har helt enkelt bestämt att det här provet får skita sig och jag får väga upp det med en uppsats eller något någonstans senare.
Vad jag däremot fått fjort idag är att jag har börjat skissa på min bok, att skissa på en bok kanske låter skumt, men med det menar jag helt enkelt skriva ner lite idéer så att jag inte glömmer bort dem. Det bästa är att jag i höstas köpte en superfin anteckningsbok som jag skulle ha som klippbok på designlektionerna, men det där med klippbok blev det aldrig något av så nu tog jag hem den och använder till det här istället vilket är så mycket bättre.
Så det är alltså ruta ett. Nästa steg blir då att kolla upp att hela är åtminstonde något realistisk, för annars blir det inte bra. Det är den biten som är allra svårast för det kräver en läkare och det är liksom jag själv som har hittat på ett medicinskt tillstånd som skulle passa för min handling och därför blir det lite jobbigt att googla på det utan jag vill personligen fråga en läkare. Nu är det dock så praktiskt som att min faster och granne råkar vara läkare, så jag tänkte prata med henne, jag måste ha tid bara, samtidigt som hon har det... Men det ska väl kunna gå. Så ja, nu har jag börjat iallafall, alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0