Love Song For No One

Hej hej.

Idag satt jag och lyssnade på musik på mattelektionen och även om jag faktiskt fokuserade ovanligt mycket på matten, prov imorgon som sagt, så reagerade jag på den här låten. Jag har hört den massor med gånger förut, men ibland blir det så. Låtar passerar utan att man tänker så mycket på innebörden och helt plötsligt när den kommer för sjuhundratjugofjärde gången så bara klickar den perfekt med vad man just tänkte på eller känner.
Så blev det för mig idag med den här låten. Dessutom innehåller klippet en väldigt lustig monolog där John förklarar hur han kom på låten. 
Så, dagens låt: Love Song For No One med John Mayer


Kom ihåg: Underskatta inte frasen "Det vore trevligt"!

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0