Kalas

God morgon.

Nej, det är väl inte riktigt morgon, men hela familjen sover så då går det för morgon ;)
Igår var det en riktig kalasdag, först voffelparty med champange för att fira pappa med släkten, det var jättegott, och jättemycket! Min kära familj åt typ inte annat igår föutom frukost, lunch blev ju då vofflorna med släkten men sen hade de så mycket över så att de åt vofflor till middag också! Låter det för mycket kanske? Om jag då berättar att min lillasyster, som förresten är vaken också, kom ner i köket imorse och tog en av de typ tio kvarblivna vofflorna till frukost! Haha så kan det gå ;)

Sen blev det kalas nummer två hos Amanda som fyller 18 år idag, den lyckosten! Så hemma hos henne fick vi jättegod middag med hemgjord, vegetarisk sushi. Jag tycker inte direkt om sushi i vanliga fall, jag äter det ibland ändå av ren fåfänga, det är ju så snyggt med sucki och sushiporslin, men annars tycker jag inte så mycket om själva maten, men den hemgjorda var faktiskt riktigt god! Precis lagom efter massa vofflor ; ) 
Japp det var en toppenkväll helt enkelt med bara trevliga människor (om man bortser från Karros tunnelbanekompis ;) ).

Imorse vaknade jag till min förvåning redan 09.20 därför att det blev så väldigt ljust, vilket är ett utmärkt vårtecken! Därför hade jag inte de problem jag väntat mig med att komma ur sängen kl 10 och nu har jag all tid i världen innan jag ska åka till jobbet. Det är så skönt med mycket tid på morgonen. Så nu sitter jag här med Dixie Chicks på spotify och skriver i godan ro, underbart!

Men nu ska jag gå, ha det bäst!
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0