Johanna och Annelie

Hej hej.

Hela denna dagen har jag varit grymt övertrött, och ganska flummig. Vid lunchen brast det första gången för mig och Johanna över en fantastiskt rolig potatis. Sen som pricken över i:et på en allmänt flummigt rolig dag så gjorde Johanna och Annelie ett practical joke med mig som fick mig att verka riktigt efterbliven (som tur var så var klockan typ kvart över fyra så det vär nästan inga människor kvar i skolan som såg ;) ). Vi jobbar nämligen i halvklass på måndagar oc Annelie och Johanna är inte i min grupp. Så var jag kanske inte snabbast i världen att pinna upp till mitt skåp, så dom fick alldeles för mycket väntetid och sysselsatte sig med att byta lås på mitt skåp. Till saken hör att jag har ett annat lås än de flesta andra så därför brukar jag inte tänka på vilket nummer jag har utan jag känner igen låset. Men nu var jag alltså ganska trött och tänkte inte så långt som att det var Johanna och Annelie jag umgicks med, vilket annars skulle ha löst gåtan för vem som helst, men jag stog alltså där och visste ungefär vilket som var mitt, men inte säkert, och min nyckel passade inte i något! Jag har också Johannas och Annelies nycklar på min knippa så efter ett tag försökte jag då med dem också men de passade inte heller! Dom små jävlarna hade nämligen bytt mitt lås med Astrid!
Efter att ha egnat en stund åt att låtsas som ingenting och lite diskret prova alla tänkbara kombinationer av lås och nycklar så vänder jag mig till Johanna och Annelie och utbrister något i stil med: "Tjejer hjälp mig, jag vet inte vilket skåp som är mitt!" De andra som satt i korridoren måste ha trott att jag var extremt dum i huvudet...
Jaja den bjuder jag på! =D Imorgon får jag byta tillbaka. Det roligaste är att Johanna och Annelie inte bara rört ihop mitt utan sina egna också, hur dum är man inte då?? :P

Men nej, även om ni är ena dumma jävlar så älskar jag er tjejer för att ni livar upp den tråkiga vardagen!

/Emelie

Kommentarer
Postat av: annelie

haha..vi är så roliga :D

älskar dig med mit hjärta!

pussen

2009-03-09 @ 18:35:28
URL: http://charmfulslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0