Grattis pappa

Hej hej.

Idag är det den 5 mars och min kära pappas födelsedag :D
Därför var jag uppe alldeles ovanligt tidigt imorse för att vi skulle hinna fira, men det gjorde förståss ingenting och det var jätteroligt för jag hade en så grymt bra present! Pappa är väldigt knepig att köpa till, killar i allmänhet är fett svårt men pappa är den enda killen som jag behöver bekymra mig om som tur är :P Hur som helst så har jag köpt riktigt bra högtalare, sådana med baslåda och allt, mamma fick vara med också eftersom de kostade lite, men det är så kul att få ge bort något som man verkligen vet uppskattas, och det här önskade han sig verkligen på det där sättet som jag kan önska mig saker, inte något man bara säger för att folk envisas med att fråga utan något han själv var noga med att berätta...
Och nu har jag och lillasyster Olivia bakat min specialtårta som han också har speciellt önskat sig och den är jättegod! Det är som en kladdkaka fast lyxvarianten med riktig mörk choklad istället för kakao ;) Längtar till ikväll när man får äta den också! ;)


Ha de!
/Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0