Expedition Robinson 2009

Hej hej.

Idag är jag sjuk, det är ganska b, för jag är helt ensam också medans alla de andra är ute och roar sig. Men det är skönt också att jag blev sjuk och kunde krya på mig just idag när jag inte hade något annat inplanerat. 

Hur som helst så har jag spenderat min ensamma kväll med att spela gitarr, min kära syster har lärt mig plocka, och nu ska jag bli fett grym på det! Men framförallt var det ju Robinsonpremiär ikväll! Grymt kul att det har kommit tillbaka till gratiskanalerna tycker jag och fyran verkar ha rätt inställning till det hela. 
I det här första programmet så var det ju verkligen riktig överlevarförmåga som krävdes från start, det gillar jag. Människorna varkar schyssta så här långt, möjligen med untantag för Beatrice, tjejen som halshögg en salamander. Hon verkar väl nästan lite för på... Jag har en känsla av att jag skulle störa mig ganska rejält på henne om jag var där.
Faktum är att jag nästan blir sugen på att vara med också, att jobba med utmaningar i grupp tycker jag är grymt kul, men det är ganska sjukt å andra sidan att hänga ut sig så i tv... Det är tur att jag hur som helst inte har åldern inne, så hinner jag sova på saken några tusen gånger innan jag bestämmer mig för något ;)

Nu börjar Star Wars III på fyran men jag är ju lite outsider och har fortfarande inte sett en ända så jag orkar nog inte kasta mig in i det här mitt i och ensam. Nej jag återgår till gitarren istället och tar Star Wars någon gång med någon jag kan fråga om allt ; P

Ha det gott
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0