Biopremiär

Hej hej.

Idag är inte vilken vanlig fredag som helst inte! Nej för idag ska jag och kusin Karro gå och se premiären av Confessions of a Shopaholic, i salong 1 på sergel dessutom. Det lär bli sjukt roligt!
Jag råkar nämligen vara ett stort fan av shopaholic-böckerna, framförallt den första som jag läst två gånger och dessutom tvingat på alla möjliga kompisar ; ). Den som inte läst åtminstonde den första boken borde verkligen göra det, den är en aning seg i början men om man bara ger den en chans så upptäcker man snart hur fantastiskt rolig den är1 Jag skratar verkligen när jag läser den, och det gör jag inte så ofta åt böcker. Så det är verkligen ett hett hett tips, man mår bra av den helt enkelt, läs den! 

Men för mig som redan läst så är det nu alltså filmen som gäller, och imorgon kommer nog ett inlägg med lite åsikter om kvällens premiärfilm.

Ha det bra så länge!
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0