090328

God förmiddag.

Idag är et lördag och jag och pappa har just kommit tillbaka från årets första golf. Nej, vi har inte gått en runda i det här snösklasket, jag har faktiskt aldrig gått en runda över huvudtaget, jag får inte ens göra det för jag har inte grönt kort ännu, men vi har kollat upp Brommas golftält där man kan stå och träna slag. En drvingrange inomhus alltså. Det var ganska schysst tycker jag, men dyrt som fan, 90 kr för en halvtimme! Men men, det är smällar man får ta. Det kändes iallafall skönt att göra det, det är ett så bra sätt att komma igång på morgonen liksom. Åka iväg vid tio och vara hemma igen vid tolv för att dricka kaffe och äta en nybakad sockerkaka. 
Låter det inte som en bra start?

Annars har jag prov i mette D på onsdag så idag ska jag verkligen försöka plugga en del. Jag är inte så väldigt taggad men det ger sig nog så småningom. Önska mig lycka till! ; )


/Emelie

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lycka till :D

2009-03-30 @ 16:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0