Lycklig på fredag den 13:e

Idag mår jag bäst! Jag har precis kommit hem från skolan, och när jag gick från spårvagnen kl halv fyra sken solen och fåglarna kvittrade. Det är ju omjligt att inte ligga på topp! Jag har ont i huvudet också och inte ens det kan få mig på dåligt humör!
Ovanpå allt detta så kommer jag hem till en muffinsbakande lillasyster som har gjort chokladmuffins till någon klassgrej som hon ska ha imorgon, och jag har fått lov att äta en :D
Men nu måste jag sluta för om en halvtimme ska jag åka iväg, jag och karro ska åka till kungsan och titta på felicia när hon har konståkningsshow. Det kommer bli sjukt kul! :D Men innan dess tänkte jag hinna göra en latte och äta en av de där muffinsarna och dessutom slänga på lite smink, vilket jag inte han innan skolan imorse (jag gick upp ur sängen en kvart innan jag gick ut genom dörren!).
Men jaja nu ska jag som sagt sluta, jag ville bara tala om hur fantastiskt glad jag är just idag.
Fredag den 13, otursdag? Ha! Knappast! :D

Ha det toppen!
/Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0