Let's dance

Jag älskar let's dance!
Det är så jävla roligt och alla som är med i programmet verkar ha så fruktansvärt kul, det är tillåtet att flippa ur liksom. Jag fattar ju också innerst inne att det hela förmodligen är regisserat, men det gör likosm inget för att det ändå är så fantasktiskt kul! Kvällens progrem, som inte ens är slut ännu, är sjukt roligt. Hela programmet har dom tjatat på om att Niklas Wahlgren och Laila Bagge är tillsammans och det kändes ju lite tramsigt först men nu är det liksom bara kul för att det känns så naturligt och charmigt tjatigt, liksom så som kompisar kan vara på och tjata istället för det vanliga journalistsnacket.
Jag ska verkligen se till att bli kändis, om så på det allra löjligaste vis, bara för att få vara med i det programmet, så himla kul verkar det!

/Emelie

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, snalla kan inte du vara med i let's dance nasta ar? :P

Btw sa har jag insett att du tyckte dte var kul, du anvande ordet kul i varje mening typ :D

Ha det bast!

2009-02-27 @ 21:59:08
Postat av: Emelie

Haha jo om du fixar så att dom frågar mig så lovar jag att jag är med, och dom verkar ju verkligen ha sjukt kul! Det fins ju inget bättre ord :P

2009-03-02 @ 19:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0