Isle Of Wight

Hej hej.
Nu har jag varit hos Lovisa pa (engelskt tangentbord...) Isle of wight i en dag och det ar grymt mysigt.
Idag har vi varit inne i stan, som jag tror heter Newport och tittat i affarer, jag har hittat en superfin t-shirt/klanning som jag funderar pa att kopa lite senare i veckan om jag har rad. Men framforallt har jag kopt en knallorange YSL herrtroja i storlek XXL i en sportaffar, for ynka 6 pund! Den hade kostat 59. Den ar jatteskon och jattestor och helt klart varldens kap!
(Jag laddar upp en bild senare.)
Vi har precis atit middag med Lovisas varldforaldrar, som ar jattetrevliga och pratar massor, och jattesnabbt sa jag gor mitt basta for att hanga med, det gar ganska bra. ;)
Men nu ska jag sluta for vi ska aka ivag och traffa nogra av Lovisas kompisar, det blir trevligt :)

Ha det gott.
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0