Ari Hest

LastFm är det underbaraste, jag ska ta och skriva lite mer om det någon gång... Men just nu så måste jag få lätta mitt hjärta, om en kille jag nyss upptäckte vid namn Ari Hest. Låten Little Lies har man ju hört förut, då som en ganska trist och lite småtramsig låt, texten har jag knappt tänkt på. Men så dyker den här killen upp i högtalarna och så är man såld! När han sjunger tar han låten till helt nya höjder och plötsligt är den helt underbar, ja du vet nog vad jag pratar om, eller hur?
Nu var det så att jag surfade över på YouTube för att jag tänkte hämta låten och lägga den här, och då upptäcker jag att den här killen inte tar slut vid sweet little lies, och anledningen till att jag sitter här just nu och lyssnar på musik är att jag är rädd att jag inte ska somna om jag går och lägger mig... Så därför fastnade jag tillslut för låten Sleep Tonight just ikväll. Men jag rekommenderar er alla varmt att lyssna på hans andra låtar också.





Ha det gott
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0