Visualiseringsterapi

Hej hej.

Idag öppnade drivingrangen på Bromma Golf och jag ock pappa ska dit och öva sag imorgon bitti, och GUD vad jag önskar att jag hade förmågan att visualisera som det alltid snackas om i böcker och filmer. Sådär så att när man är riktigt förbannad på någon så kan man, i mitt fall med golfen se dennes avskyvärda ansikte på bollen och utnyttja ilskan till att få till ett grymt hårt, spikrakt slag! Om jag kunde det skulle pappa stå som ett frågetecken imorgon när alla mina slag går ut över staketet. Det är två människor som skulle få äran att figurera på mina bollar imorgon. Den ena är min chef som just kungjort att vi alla får sparken till sommaren, hon ska väl återanställa några men jag är yngst, minst erfaren och sist in så jag känner inget större hopp. Den andra, ja ni som vet förstår vem den lycklige är. Jag lovar, min ilska skulle räcka gott och väl till ett hundratal bollar utan tvekan! Dessvärre kan jag inte det där med visualiserng utan gissar att mina slag snarare blir sämre. Men, under har skett och visst vore det coolt! Om jag stog där och slog asgrymma slag från ingenstans? Kanske, annars får jag väl gå och lägga mig och drömma om det istället, det kan ju också vara roligt :) Så får den som lever se hur det går imorgon.

Ha det fint sålänge! God natt.
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0