Tranebergsbron på ett nytt sätt

Jag har åkt bil över titt som tätt så länge jag kan minnas.
Jag har åkt tunnelbana över hur många gånger som helst sen jag var 12.
Jag har åkt tunnelbana över minst två gånger per dag sen jag var 16.
Jag fyller snart 18 och har för första gången i mitt liv tagit mig an tranebergsbron till fots!

Det är lite sjukt faktiskt, men jag har aldrig gått där förut. Men idag var det så fint väder och jag hade så gott om tid och inget plugg som stressade. Så jag tänkte ja, varför inte? Så det blev en trevlig vårpromenad från thorildsplan till alvik som såg ut ungefär såhär:



Nu ska jag kila ner och värma lite vegetarisk lasange innan jag och pappa knallar iväg till Bilskolan för att äntligen gå handledarkursen så att jag kan börja övningsköra. Det kan bli spännande ;)

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0