Tjofaderittan Lambo!

Hej hej.

Nu var det några dagar sen jag skrev sist, det beror på att det har varit fullt upp med att jobba och urmysig pickninick i Rålis i fredags och igår var jag på Karros studentmiddag! Det var naturligtvis supermysigt och härlig stämmning. Temat var filmroller, jag hade inte tid att ordna något så jag var lite tråkig men annars var de allra flesta verkligen häftigt utklädda. Grymt roligt att se! Sen var det ju Lambon som ju är skitkul och diverse annat.
Jag är ju född lite för sent tyvärr så till mitt stora förtret blev jag ju utslängd klockan tio, men det var kul ändå och kanske lika bra för idag har jag stått helt ensam uppe på NK, Sprall från 12 till 17 och det har varit en del att göra så att säga. Men eftersom jag var utsövd så har det bara varit roligt och allt har gått på räls :)

Nu stänger vi snart och jag ska bege mig hemmåt och packa för imorgon åker jag till Polen! Jag har med mammas hjälp nu fått allt tvättat tror jag men det ska ju ner i väskan också och det tar väl hela natten ungefär :P

Vad gör man då i Polen tänker ni? Man deltar i ett europeiskt politiskt rollspel för gymnasieungdommar naturligtvis! Att förklara mer ingående vad det innebär blir bara grymt svårt, så vi stannar där.

Så. Nu vet ni vad jag pysslar med och nu ska jag se till att stänga det här kalaset och komma hem!

A bien tout!
/Emelie

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ska du till Polen?? Jag tror du missade att beratta nagot dar ;)

2009-04-19 @ 18:27:26
Postat av: MLI

Hahah japp! Jag blev ju sjuk när jag skulle till Bratislava i höstas så nu blev det Polen istället ;)

2009-04-19 @ 21:36:50
URL: http://denandrasystern.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hur var det da?? :D Updatera bloggen :D:D

2009-05-18 @ 16:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0