Take A Bow

Hej hej.

När det kommer till musik är jag generellt sett emot allt vad The Voice, Hip hop, rap heter, jag tycker att det allt som oftast bara är massa lättklädda tjejer som kråmar sig i en musikvideo med ltie dunk i bakgrunden. Lät det där väldigt mycket som något taget ur munnen på en pansionär? :P Kanske. Men jag tycker att det är lika sant för det, oftast. 
Däremot är jag faktiskt berädd att lyfta på hatten för Rihanna efter låten Take A Bow. Den låten rör mig verkligen och jag tycker att den är så sann, så smart. Hon gör den jättebra och hon gör sig väldigt bra i den sortens låt tycker jag. Jag vill se mer sånt från den tjejen, det kan bli bra!
Dagens låt alltså; Take A Bow med Rihanna

Jag hade önskat att kunna hitta en musikvideo, men kunde bara hitta det här liveframträdandet. Det är också bra, men jag tycker att alla publikskrik förstör stämmingen lite, den gör sig liksom bättre i videon. Men men, lyssna  på låten i sig så förstår du kanske ändå vad jag menar ;)



/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0