Schyssta bågar

Hejsan.

Det var några dagar sen sist och det beror på att jag har firat påsk ute på landet med kusinerna och krattan. Att kratta är faktiskt mycket mysigare än det låter och det behövs, kan du skriva upp för vi var ca 10 personer som krattade och eldade i två hela dagar och mycket har vi blivit av med, men vill man kan man utan problem sysselsätta sig ett tag till ;)
Men det var ju fint och varmt väder hela helgen också så jag tycker nog att jag fått lite färg på kinderna och då blir man ju alltid glad :D

Jaja. Idag har jag annars fått ändan ur vagnen och bokat tid hos optikern för undersökning till körkortstillstånd, så att jag kanske kan få fart på det där med körandet någon gång innan millenieskiftet iallafall ;) Så såg jag de här fantastiska solglasögonen på topshop.com häromdagen och tänkte att jag nu skulle passa på att dela med mig av mitt fynd, när jag nu ändå är inne i glasögonsnacket :P

Grymma va?

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0