Rosa i vår?

Hej hej.

Jahapp, jag kollade just läget på VeckoRevyn.com och tydligen så är det fortfarande persikofärger som gäller. Jag har alltid varit väldigt anti allt som är rosa, inte för att färgen är ful på något sätt egentligen utan snarare för att jag inte gillar "konceptet" rosa, så att säga. Men nja... Det här med persikofärger, det börjar allt få mig på fall tillslut.
Jag menar titta:

Samtliga bilder är hämtade från veckorevyn.com
Schyssta klackar från Sergio Rossi / Net-a-porter.com.
Jag är alldeles för lång och kan heller inte alls gå i sådana
här historier, men HU vad snygga dom är!


Vanlig enkel t-shirt från Gina Tricot.
Det här kunde kanske vara en lagom diskret nyans
för en före detta icke-rosa?

Jag vet inte om jag skulle sträcka mig så långt som till ett
par såhär söta små rosa shorts från Monki, men dem är ju helt klart tuffa!

Ha de!
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0