Nedräkning

Hej hej!

Jag kom just in från en härlig joggingrunda, det är andra dagen i rad som jag pallrar mig ut, grymt skönt!
För att följa upp gårdagens inlägg så kan jag berätta att jag och pappa förmodligen var brommas första golfare för säsongen imorse när vi dök upp kl 8! Grymt skönt och hurtigt och trots att jag som väntat inte fick till någon visualisering så kom jag fram till en annan detalj som gav upphov till ett par riktigt schyssta slag och förhoppningsvis en mer stabil stil allmänt. :D

Annars är det alltså torsdag, skärtorsdagen den 9 april idag och det är;
63 dagar kvar till sommarlovet!     
73 dagar kvar till Peace and Love!
83 dagar kvar till Arvika!                  
110 dagar kvar till min 18-årsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0