Lite vinyl på morgonen...

...och dagen är gjord!

Hejsan!

Till alla som inte redan har en vinylspelare; SKAFFA EN! Ljudet ur ett par riktiga stora högtalare och en vinylplatta är så fantastiskt obytbart! Vi har ett par sprillans nya riktiga lyxhögtalare en trappa ner med baslåda och grejer men jag lovar, mina är fortfarande listetta i ljudkvalite och åh, som det kan lyfta en morgon!
Vid sisådär 9-tiden när alla andra lämnat huset och man ska göra sig lite småfin för en halvdag i skolan, då sätter man på riktigt hög volym och vad det än är som ligger i så är det grymt, för så är musiken på vinyl. Idag var det allas vär älskade James Ingram som låg i och ja, det blir helt eneklt underbart!

Så alla borde verkligen ha en vinylspelare såhär på morgonkvisten!

Nu har jag dock skitbrottom för jag ska iväg och fixa för johanna som fyller 18 år idag! Grattis hjärtat mitt!

Puss alla!
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0