Fredagsfika

Hej hej.

Idag är det fredag och jag och Johanna tog en riktigt mysig take away fika från Vurma med oss ner till Norrmälarstrand där vi satte oss på en solbänk, dvs. en bänk med skönt bakåtlutat ryggstöd så att man kan sitta jätteskönt och njuta av solen med en vacker utsikt över mälaren och västebron. Ett utmärkt sätt att spendera en eftermiddag om ni frågar mig!

Så vill jag också uppmärksamma alla på IPhone-affischerna ute på stan, det är en stor bild på en IPhone och under står: Äntligen vår. Snart din.
Fattar du? Jag fattade idag och tycker det är skitkul! Creds till den som kom på det! :D

Det fina vädret ska visst fortsätta i helgen så jag vill önska alla en riktigt skön vårhelg!
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0