En deppig dag, och hur man blir glad igen

Hej hej.

Jag kom just in från en joggingrunda och är det inte helt otroligt hur man kan bli på bra humör snabbt av att känna att man lyckats med en sådan sak som att ta sig ut och jogga? Ett stort tack till min kära Karro som drog med mig för annars hade det nog inte blivit av. Men det är också det bästa som gör att jag nu känner mig så väldigt uppåt! Innan var jag nämligen, av lite olika anledningar ganska pissd på det mesta, men så fick Karro med sig mig ut trots det och nu efterråt känns allt så mycket lättare! Japp, det kallas visst endorfiner eller något och jag hoppas att jag ska kunna hålla igång nu och uppleva den här känslan nästa gång jag känner mig nere också!



Något annat man som kan muntra upp är ju alltid härliga minnen. Den här bilden är från Arvikafestivalen i somras och alla vi som var där vet hur underbart det var! Ni som inte var det kan ju alltid ta reda på det i sommar. ;)

Ha det bäst!
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0